my follower

Sunday, December 23, 2012

CP..

hurmmm...
ada org cakap cinta pertama nih susah untuk dilupa kan...
tapi aku percaya kalo nk diceritakan pasal cinta pertama nih mesti semua org ad pengalaman cinta monyet kan..
so boleh ke cinta monyet tu di kategorikan sebagai cinta pertama...??
persoalan yg aku sendiri x boleh nk komen lebih2..

tapi bagi aku ...
perkatan SUSAH dgn TAK MUNGKIN tu banayak beza kan...
kalo susah dilupakan x bermaksud ianya tak mungkin untuk dilupa kan...
cuma masa je yg akn menetukan bila saat untuk kita melupakan cinta pertama tu...

walaupn aku sendiri sekarang dalam situasi SUSAH untuk melupakan cinta pertama aku iaitu cinta monyet aku...
tapi aku percaya kalau tertulis aku bukan untuk dia...pasti akan sampai waktu  aku lupakan dia dalam hidup aku... walaupun sebenarnya cinta itu adalah cinta yg bertepuk sebelah tangan...

sekarang mungkin susah tapi nanti siapa tahu kn...

so dalam cinta jgn cepat fed-up dgn diri sendiri...okey dear??... :)

2 comments:

  1. memang sakit utk melupakan cinta pertama,...
    but maybe ada hikmah,...and now i'm also still trying to forget my first love,...yapp...masa akan menetukan,...

    ReplyDelete
  2. bagus la kalau macam tu kan..sbb mungkin yg kedua dn strsnya lebih baik dari yang pertama..:)

    ReplyDelete